poniedziałek, 6 maja 2013

INFORMACJA

Przyznaje, że jestem zawiedziona.. Pewnie niektórzy z was znają stronę na Facebooku 'Beka....' tak o to mi chodzi.. No więc ta strona, nie dość, że zrobiła rajd na moją stronę to w dodatku na mojego bloga.. Proszę, darujcie sobie te dziecinne rajdy, bo mnie to na prawdę nie rusza..
Wasze zachowanie jest jedynie bezczelne. Przykro mi, że są osoby mające zastrzeżenia co do mojego bloga i stronki, ale jeżeli jest taka osoba, to proszę by mi to powiedziała prosto w oczy lub ewentualnie napisała.
Zachowanie karygodne, ale pomijając to... zachowanie jak u czteroletniego dziecka. Nie dasz mu cukierka to się obrazi.
Jak to jest z dziećmi tak i zachowam się względem strony 'Beka....' nie będę zwracała ta no uwagi..
Jeszcze raz powiem, że mi przykro, chociaż zgaduję, że fani atakującej mnie strony potraktują tego posta jako kolejny żart.
Także dziękuję i pozdrawiam PRAWDZIWYCH FANÓW, którzy mnie wspierają.. ♥

4 komentarze:

  1. Tak naprawdę hejtują cię bez żadnego powodu :c Nie przejmuj się :* xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Na razie ustali.. mam nadzieję, że to ustanie :((

      Usuń
    2. Właśnie, chciałam cię o coś zapytać. Teraz mi się przypomniało xd Masz tt?

      Usuń
    3. Baa, że mam xD @tusia00
      Jakby co ;pp Ostrzegam, nie przestrasz się mojej mordki ;))

      Usuń